30 Temmuz 2010 Cuma

2004 HYUNDAİ GETZ

İşte arkadaşlar gene türkiye yollarında çok sıklıkla gördüğümüz bir aracı yaptım aracı ilk Emre Acar ve By Samuray yapmıştı ama aracın görüntüsü biraz kötüydü ve araç çok küçük duruyordu bende bu aracı alıp bu hale getirdim.Araç oyuna çok güzel bir hava katıyor oyunda gezmesi çok zevkli ve kasma yapmıyor ayrıca araca gerçekçi kaza sahneleride yaptım oyuna atınca göreceksiniz.Aracı Club yüklemenizi öneriyorum.Araçta 1 extra vardır oda arka camda bulunan (ARABADA BEBEK VAR) yazısıdır.Emre Acar ve By Samuray çok teşekkür ediyorum ve aracımı sizlere sunuyorum iyi oyunlar ;)

Araç By Eren Tipo Yapımıdır İzinsiz Editlenmesi,Convertlenmesi ve Yayınlanması Kesinlikle YASAKTIR !!!

=Handling Ayarlarını Yapınız Yoksa Arabadan İstenilen Verimi Alamazsınız !!!

NOT=Yakında Renault Megan CC 2007 ;)

Hiç yorum yok: